18 september 2019

"Ei olegi loomapäästepäev. Hoopis loomataksopäev!"

Loomapäästegrupp pole seda nö "taksoteenust" väga reklaaminud ja me kunded, kes vaja ravile toimetada, tulevad valdavalt läbi kliinikute.

Palju neid pole, aga natuke ikka. Täna on aga teistmoodi päev ja lausa 4 sõitu on tellitud. Kaks neist juba tehtud.

Heateod tulevad sinu juurde tagasi. Ei ole nii, et alati saad piki nina.

"Viite mu kiisu opile, aga kas saate tagasi ka tuua? Ma ei saa ise väga liikuda", küsib ratastoolis istuv kassiomanik.

"Ikka toon."

"Palju maksab?"

"Ei saa ma so käest raha võtta."

"Ma parandan arvuteid. Kui on abi vaja, võta ühendust."

"Kusjuures ongi. Palju maksab?"

"Mitte midagi!"


Seejärel mopsiga arstile ja koju tagasi.

"Palju maksab?"

"Pagan küll! Ei mina tea, me ei tee seda ju palgatööna. No anna kümneks kui palju ei tundu."

"Nii vähe!? Näe võta viisteist!"


Hurrraaa, kapitalism hakkab surema!