26 august 2022

"Piret ja jotast pervert"

Kapist välja!

"Tere, mina olen Heiki ja olen alkohoolik."

"Tere joodik Heiki,"
vastavad kõik kooris.

"Lisaks olen pervert."

Tere tulemast seksuaalhälbega Heiki,"
kostub toast justkui kajana vastu.

"Äkki räägiksid lähemalt oma murest joodikust pervert Heiki," paneb psühhiaatrist teraapiajuht ette.

Ikka räägin. Ronisin Pireti peale. Piretile enamasti meeldib. Täna võtsin aga poja ka kaasa. Vähe sellest. Isegi koerad ronisid koos meiega Pireti peale.

"Sellepärast mind naised väldivadki, et ma ikka koos laste ja koertega toimetan.

Ainult Piretitel pole selle vastu midagi. Olgu Issand vähemalt Piretite eest tänatud!"



"Mnjaah, grupiteraapia teid aita, aga tulge homme Seewaldisse mu vastuvõtule."

"Kuidas ma teid leian?"

"Küsige lihtsalt Piretit. Ja nüüd grupp saadame Heiki siit viisakalt minema! Ja nüüd kõik koos!"

"Head aega joodikust pervert Heiki, kes koos laste ja koertega Piretile peale ronib!"