12 august 2022

"Elin Pipi Prikssukk"

Helistan Elinile. Ta võtab praegu 1414 kõnesid vastu. Kunagi ammu, siis kui bolševikud Lenini juhtimisel tsaari kukutasid, hakkasime koos loomi kaitsma. Tegelikult hakkas ta juba varem pihta. 1890 oli vist aasta? No ja hellan. Vastab.

"Issakene! Kas nüüd tõesti jõudis ka minu aeg kätte? Ei suuda suurt rõõmu uskuda, et järjekord ikkagi ka minu, "unustatud naiseni" jõudis!"

"Jõudis kullake, jõudis. Kõik ülejäänud Eesti naised on rasestatud ja rohkem ning vähem õnnelikult rasedad. Sina oled veel jäänud."

"See on küll hea uudis! Muide, ma olen paljuski "herr Valneri" isiklik sekretär nüüd, kes su kontakte isegi surma ähvardusel ei anna. Päevas paar korda ikka küsitakse."

"Tubli tüdruk ja ära kunagi mu kontakte anna! Selle eest saad lausa kolmikud!"

"Pekki küll! Pidin ma su kõne vastu võtma?!"

Mis neil naistel viga on? Aru ma ei saa! Kunagi pole rahul püüa palju püüad nende meele järele olla .....