13 august 2022

"Meestevihkaja Ruudi"

Ruts hakkab mehistuma. Ei tea miks ta mehi vihkab? Ilmselt pani eelmine omanik kunagi pisipõnnile jalaga ja sellest piisab.

Naisi armastab, aga isegi kui pojad külas käivad, siis pean igaks juhuks vahel olema, et jamaks ei lähe. Jube kaitsja.

Kui näiteks peaksin tahtma unele muruplatsil suigatada, siis hoidke kõik parem eemale - räme jama tuleb kui olen haavatavas seisundis. Ruts seab reeglid, et keegi mulle liiga teha ei saaks.

Täna lõi aga Stenile hambad kintsu. Alles üleeile ju nägid. Õnneks siiski hammustas õrnalt. Räme kaitse mul, aga sellega tuleb tegeleda.
 
Ei teagi kuskohast pihta hakata, sest metsik hunt tema sees tõstab aina rohkem pead. Ise ei karda - kiisupoeg mu jaoks.

Pole muret ka kui pere on koos - ta loeb kõik üle. Iga uus tulija on aga vaenlane, kes tuleb paika panna. Kui "uued tulijad" saavad osaks karjast, siis hakkab ka neid kaitsma.

Mehi siiski väga mitte ja tema sõpruse ja usalduse saamiseks tuleb isastel ikka kuid pingutada.
Ohh Rutsike küll, mida ma su meesteviha lahjendamiseks tegema pean? Küll ma välja mõtlen ja mõtlen ka.

Vaatan Nõpsi ja tean, et meie koosolemise aeg on üsna piiratud. Ostame aega juurde ja venitan kummi palju võimalik.
 
Vaadates aga Ruudit, siis tean, et meil on veel pikk tee koos käia. Äkki isegi 10 aastat. Loodan. Väga.
Ja nüüd hakkab pihta üks korralik koolitus. Mehed on sead! Naised teavad. Mina tean. Ruudi ka.
 
Ja nüüd hakkame õppima - munadesse, mitte reide pead oma hambad lööma Ruts! Nali.