28 märts 2022

"MFL"

Saatis mu hea ja ilus Järvamaa pruut, üks ja ainus igavene armastus nr. 432, hommikusest postitusest kuvatõmmise ja lisas kelmikalt juurde:

"Ma lõhnan ka nagu tita! Et siis tead!"

"Küll ma su üle ja läbi nuusutan - sa endiselt mu "must fuck-listis" jätkuvalt esikohal.

"Ma ei jõua seda tühja loba enam kuulata! Tegudele mees! Tegudele!"

Viimane repliik kuulus küll ühele teisele pruudile, kes samuti MF edetabelis kõrgel kohal troonib, aga muus osas on jutt sulatõsi. 
Taolise loba eest mind tegelikult Tiina Kukk hoiataski - kohtu ette sind viiakse ja kinnimajja pannakse kui hakkad ka ukrainlannadele seda jura ajama.

Ei ma aja midagi ja nad ajavad seda hoopis mulle. Õukeii, ainult üks ajas, aga mitmuses kõlas vägevamalt. Loomulikult tuleb pidada piiri, aga vähemalt neil, keda tunnen, on hea huumorimeel olnud. Kui Tšernobõli pauk käis, siis oli ukrainlannadel järgmine nali käibel:

"Vahetame viis radioktiivset meest ühe aktiivse vastu!"

No ja miks ma ei tohiks siis põgenikele altruistlikult vabatahtlikkuse korras ennast ohverdavalt tasuta seksiabi osutada? Mingid topeltstandardid ja ettekirjutised abistamise osas või?

Elu on võistlus ja vastavaid nimekirju leidub seinast seina alustades spordist, filmidest, börsist ja lõpetades raadiumi edetabelitega, milles igal nädalal lood ritta säätakse.

Minu MF-listis on ka pidevad muutused ja neiu V Järvamaalt tõusis tõesti sel nädalal esimesele positsioonile. Teine sama algustähega neiu V-tähega linnast langes aga esikümne piirimaile, sest öisele seminarile "Loomapääste arengukava aastateks 2022 - 2025" ta kohale ei jõudnudki. Hitihoiatus tuleb sedapuhku Soomemaalt - neiu L on olnud pikemat aega 47. positsioonil varjusurmas, sel nädalal aga lausa esikümnes ehk koht number 8.

Kuu suurim kukkuja on meie peaminister. Ei-ei, pole tal naisena häda kedagist, aga sattusin rääkima anonüümsust soovinud siseringi inimesega, kelle jutu kohaselt olevat PM kodus nüüd neljameetrine voodi ja seal magab ta kolme turvamehega. Isegi tema ja abikaasa vahel olevat turvamees. On selge, et sellisest kaitsest läbi ei murra ja tabelist välja langemine on seega igati ootuspärane.

Uued seisud, üllatavad tulijad ja väljakukkujad juba järgmisel nädalal. Tabeli seisu kavatsevad täiesti pea peale pöörata siia saabunud ukrainlannad. Vähemalt ühel on selleks ka väga hea võimalus.

"MFL - naine, kui sind pole siin nimekirjas, siis pole sind olemaski!"