12 september 2019

"Täpi ootab teid varsti külla!"

"Istun aias ja vahin pikemat aega kui ilus koer mul on", saadab Täpi peremees Tanel mullegi pildi vaatamiseks.

Raske vastu vaielda, kuigi eks iga koeraomaniku jaoks ole just tema enda kutsa see kõige-kõige kenam, ilusam ja kallim.

Olen teid Täpi käekäiguga ikka kursis hoidnud ja nüüd on mul hää meel teatada,
et esmaspäeval toimub tõenäoliselt see kõikse viimasem visiit dr.Valdeko Paavel'i juurde, et ka viimased kruvid-poldid-klambrid välja võetud saaksid.

Võttis aega, aga asja sai. Ei hakka taas kõiki Täpiga seotud linke üles riputama, aga kel huvi, see löögu aga siinsamuses blogis otsingusse Täpi nimi sisse ja küll neid lugusid, siis pakkuma hakkab.

Üks uudis veel. Täpi kutsub teid varsti külla, et heategijaid siira pilgu ja sapaliputusega tänada. Loomapäästegrupp rivistab sinna teisigi liiklusõnnetustes rängalt viga saanud, aga annetajate abiga elule tagasi võidetud tegelasi üles, et üheskoos headele inimestele sügav kummardus teha.

Paraku pole see ei Loomapäästegrupi ega ka minu isiklik show ning sestap pole mul sobilik sellest üritusest veel rohkem rääkida. Käed said täna ühe firma esindajaga igatahes löödud, aga jälgige reklaami, tulge meile siis külla ning tundkem ikka aukartust ELU ees ka siis kui see elushing hoopis teistmoodi välja näeb kui me ise. Mina tänan!