13 september 2016

"Minu uus amet - kassipulma pillimees"

Sõbrad, mul on väga hea meel teatada, et minu meeleheitlikud tööotsingud on lõpuks läbi! Ja nimelt Tallinna linnavalitsus leidis järgmise aasta eelarvest vahendid ning palkas mu kassipulma pillimeheks. Eks ikka selleks, et tiiraste kõutside kräunumist veidikenegi musikaalsemaks muuta ning linnakodanike närve seeläbi säästa.

"On ikka julm küll, kui need kassid akna taga öö läbi kräunuvad ja magada ei lase. Nüüd on sellel lõpp!", ütles Tallinna linnapea Edgar Savisaar mulle fanfaari ja trummi üle andes.

 "Kaitske ikka inimest ja alles siis hakake loomi päästma!", ütlevad paljud mitteloomainimesed.


Tõsi ta on ja sestap palun nüüd mõelda ka minu peale, kui te ei taha, et ma töö kaotaks ning sotsiaalabist ning koerakrõbinatest taas elatuma peaksin hakkama. Mõelge mu nälgivate laste ja lastelaste peale!
"Kertu Jukkum ja teised kassisõbrad - ärge püüdke rohkem tänavakasse! Las nad olla värskes õhus ja ärge tarige neid umbsetesse korteritesse! Kallid kassiomanikud - ärge steriliseerige omi loomi ja las sigivad rahus ning järglased visake ikka tänavale!"

dsc_0001-2Nii tagate minu õnne ja sissetuleku ning mõelge enne ikka inimese peale, kui mõtlematult loomi aitama kukute!

Aitäh Teile kogu südamest!