15 september 2016

"Hobuse tupest voolab juba mäda välja, aga omanikku ei huvita!!!"

Eile laekus Liidule kaebus mis peaks kõik hobuse- ja loomasõbrad tagajalgadele ajama!

"Kuulsin just tuttavalt, et J.....maal, XXX tallis on hobune, kellel voolab tupest mäda ja omanik ei tee midagi. Hobune on tuttava sõnul kehvas seisus, aga omanik olla öelnud, et las sureb ära. Teda ei huvita!




Tuttav mainis veel, et hobune oli nii kehvas seisus, et võibki ehk juba surnud olla. Paar päeva tagasi aga oli elus veel. Hobuse nimi on XXX. "Ma ei taha, et minu nime mainitakse kuna mul on hetkel enda hobune veel seal tallis ja ei taha omanikuga probleeme. Lihtsalt olen mures seal olevate hobuste seisukorrast."

Tupest voolab juba välja mäda!!!??

Ja NAISSOOST omanikku jätab selline terviseprobleem külmaks?  Midagi on tõesti väga-väga mäda ja mitte ainult vaese hobuse suguorganites vaid juba selle omaniku peas!

Ma käin vaatan täna selle hobuse üle kui lastakse ja kui kõik on tõesti nii, siis kirjutan ka sellest "õrnahingega" omanikust oma blogis. Ja ikka täisnimega nagu mul kombeks. Vähe sellest - ma filmin kogu loo üles ka, sest mul on ju nüüd vägev kaamera koos kogu kupatusega.

"Nii tore, nii tore, nii tore ....."
Ja las siis jookseb lehte ja kohtusse ning kurdab oma kurba saatust:

"Appi, Valner laimab oma blogis! Appi, Valner filmis ilma loata eramaal! Tulge mulle ometi appi - inimene on hädas nagu mustlane mädas!"

"Või mädas nagu ta hobune!", oleks vast ikka õigem praegu öelda?