31 mai 2019

Viljandi memmeke: "Peaasi, et EKRE loomade kiirabi kinni ei paneks!"

Nädalavahtusele vastu rõõmsamal meelel ja iizimate lugudega. Ruudi ja Aadu, vanad tõprad kasutavad alati võimalust, et mu koht "üle võtta". Eriti kehtib see reegel autos - nii kui välja lähen, on üks kahest rooli taga ja takseerib ümbrust tähtsa näoga.

Nüüd siis teate miks mu pükste tagumik pidevalt must on, aga see selleks. Seoses sellega tuli üks juhtum meelde, mis toimus nädalake tagasi Viljandi linnas ühe toreda mammiga.

"Tere! Te olete see Valner vä?"

"Mina näh."

"Tundsin ära küll. Tuttav nägu. Küll on hea, et mu silmad ikka ära nägid, et EELMINE VALITSUS lõpuks ka loomade kiirabi ära tegi. See on nii vajalik. Peaasi, et see EKRE valitsus nüüd seda ära ei lõpetaks!"

"Ärge nüüd Eesti riigist liiga hästi ka arvake, sest meie riigiisade meelest on hea loom vaid surnud loom!"

"Ärge olge tänamatu ja taolist juttu ma teie suust nüüd küll ei oodanud!"

"Ma vabandan.Tegelikult on mul ka hea meel, et eelmine valitsus selle ära tegi, aga nuriseda saab ikka. Näiteks nad koolitasid koerad autojuhtideks, mis on iseenesest väga tore, aga maksavad neile palka vaid 60 eurot kuus. Kas teie saaksite sellise piskuga kuu aega elatud?"

Memmeke vaatas mind, seejärel rooli taga istuvat Ruudit, raputas pead ning hakkas astuma. Siis keeras ringi, takseeris mind uuesti üsna põlgliku näoga, tõstis nimetisõrme oimu kohale, mis tähendas vaid üht - Sa Valner oled ikka täitsa loll, mis on iseenesest sulaselge tõsi.

Risti teistsugust suhtumist kohtasin aga pool aastat tagasi Koplis. Üks vanem mees käis ümber päästekaubiku ja raputas pead. Siis tuli akna juurde ja hakkas oma imestust väljendama.

"Kuhu see eluke on küll välja jõudnud!? Loomadele on tehtud eraldi kiirabi! Inimesed surevad ja ei saa abi ning nüüd raisatakse raha loomade peale. See on ennekuulmatu!"

"Rahunege maha härra ja ärge muretsege, sest riik pole andnud sentigi!"

"Aaa, siis on hästi. Mul tegelikult pension tõusis ka natuke. Ma juba arvasin, et nad on ikka seal Toompeal täitsa lolliks läinud!"