03 mai 2023

Talvetripp sai otsa

Imeline kogemus. Nägin rohkem kui plaanisin - 16 riiki ja äkki 60 linna? Ei loe neid, kus niisama ringi tiirutasin. Jäime kõik ellu. Ei ajanud alla ühtki lindu ega looma. Inimesi jäi ette omajagu, aga pärast kuuekümnendat enam arvet ei pidanud. Ega nad polnudki head tüübid. Nali!

Nõps ja Ruts. Ega nad tühjagi jaganud. Korraga oli palav ja siis taas külm. Neil vahet pole ja peaasi, et minuga koos. Kasvõi põrgus. Ikka õnnelikud.

Barcelona vargad. Parim kogemus, sest mu lausa kriminaalne uskumus inimeste headusesse sai paraja paugu. Olin unustanud, et maailmas elavad veel mõrtsukid, röövlid, vägistajad ja vargad.

Esimesed kolm tundi oli pettumus ja vastik tunne, et keegi su asjades sobrab. Seejärel tuli õnnetunne ja olin maailma kunn ning ei põe üldse, mis kaduma läks vaid seda, mis juhtuda oleks võinud.

Kas kujutate ette, et tulen rannast lühikestes pükstes Ruudiga ja bussi poleks enam olnud. Dokumendid, pangakaardid, moblad ja kõik muu seal. Ja veel Nõps! Ma poleks kunagi ju Barcelonast lahkuda saanudki kui poleks teda tagasi saanud.

Miljonilinnas on see aga suht võimatu ülesanne. Vedas sitaks! Ja 700 eurone penalti on mulle absoluutselt paras. Turvameetmed on nüüd hoopis teised. Aitäh Barcelona sitapead ja rohkem teil nii ei vea. Vastik linn. Seal torgati ka rehv läbi. Ju parkisin teadmatult valesti ja kohe karistati. Sitapead kuubis.

Ometigi tekkis mul selles linnas tuttavaid ja abimehi, kes ei lase vihal koguneda ja neid halvustada. Äge linn ja toredad inimesed ning nad olid südamest õnnetud, et meiega nii tehti. Üks pakkus isegi, et ostab mulle teleka tagasi. Keeldusin. Vaatamata kõigele äge kogemus, kuigi sinna ma vast tagasi kohe ei läheks.

Liiga palju sitta. Tegelikult kogu reisi ainuke pask koguneski sinna. Hiljem kuulsin, et see linn ongi esikümnes, kus turiste puistatakse. Jälle targem.

Ma pole rahaboss ega rikkur. Plaanisin 2. tuhhiga kuus koos kütusega. Masina remont võttis kolmeka, mis läks eelarvest välja. Leppisin eelnevalt kolme sõbraga kokku, et kui säherdune jama peaks juhtuma, siis nad laenavad mulle. Nii ka läks ja lojaalsed sõbrad on hindamatu väärtusega.

Olen kodus tagasi ja vaatsin täna kontot - 1264 eurtsi veel alles ka. Mõistagi on vaja remondivõlg tagasi tasuda. See ei põle, aga ega ma venita ka. Saab kaelast ära.

Jeee! Olen kodus tagasi. Uskumatu seiklus. Ostsin koertele maailma kõige kalleima konservi tänutäheks ja endale suure viina. Oleme kodus tagasi minimaalsete kaotustega. Hurraa! Katame lauad! Ahjaa, kilomeetrid ka - 300 kilti alla 20 tuhande ning ära olime 3 kuud ja 1 päev. 1.mail näitas kaal, et olen juba 101,4 kilo raske. Poole aastaga siis maas tervelt 23,5 kilo. Veel üks hurraa.

Deem, Raplasse ei jõudnudki. Homme lähen, aga käin enne paarist kohast läbi. Päris koju ka ei jõudnud. Ei oskagi vist korteris enam elada. Oleme rannas ja ilm on mega. Koertel chill. Endal ka.