28 august 2021

"Vilkuv kaelarihm - katse 1"

Looma signaalvalgusti töötab ja täiega. Ka vilkuvas režiimis ning see looma psühhikat küll ei koti - lihtsalt sajandiksekundiline sähvatus. Nii ma arvan. Pole spetsialist, aga tundub nii. 

Ei hakka veel kiitma, sest nii Ruts kui Nõps saatsid mind pikalt - ei nad õue lähe, sest hakkas sadama - hädapätakad, hellikud ja niisama rüütlid. Mul siin kena suur plats, kus kõik kenasti näha. Homme proovime uuesti.

Ma olen vana. Tänapäeval on tegijad suuna- ja emmimudijad. Pole õrna aimu, mida need sõnad tähendavad? Uus termin "sisulooja" on absoluutne lemmik. Vanasti öeldi "töötud". Täna on kangelased. Isegi siis kui omi lemmikuid "kombinaati" viivad.

"Munn on munn ja vitt on vitt, mudigu või siis mitte. Lits on kah muide lits, hääldage nagu tahes, kuigi "sarvik" võib kohtus isegi võita, sest korrektne väljend oleks "oraal- ja anaalseksilembeline daame."

Kiisudest muidugist kahju. Kaunishing, hakka nüüd kommentaariumis sõnakasutuse pärast halama. Olen täiega kurb - mu ülim soov on su meele järele olla. Siiralt. Nali! Aga lamp töötab. Nagu lennukil Kust saab? Ää nüüd peruta. Las ma ikka katsetan enne kui soovitan. Väike vihje - "Urr ja Nurr"