24 veebruar 2023

Valveeestlane

Lubage naerda ja olen teinud oma reisi vältel uurimustööd ning pole neid eestlasi sadamates ühti. Vähe sellest! Alles hiljuti leiti Paljassaare sadamast esimene eestlane üle kümnete aastate ja Sillamäel pole sedagi.

Ei ma vingu ja kus viga näed laita, parem aita. Lissaboni sadamates ka eestlasi pole. Käisime täna Ruudiga viimase kui ühe läbi, aga kaasmaalased jäidki leidmata. Sigadus kuubis! Siis läksin Portugali veeteede ameti juhataja jutule ja panin koduse tavahala nutuse näoga kohe mängu - väike vaene riik, kõik kiusavad ja diskrimineerivad väikerahvast, lapsed näljas, venkud tulevad kohe sõjaga kallale, sitt kliima, ohver olen jne jne.

Mõjus ja sain tööd. Palgaga 2100 eurtsi kuus olen nüüd ametlikult Lissaboni sadamate valveeestlane. Nii kui sadamast kõllatakse, et keegi otsib eestlast, pean kohe kohale lendama, näitamaks, et siin riigis on kõik võrdsed ja väikerahvaid hoitakse au sees. Ruudi võeti kah tööle. Tema on valveeestlase valvekoer tagamaks, et minuga miskit ei juhtuks.

Esmaspäeval on esimene tööpäev. Siis ma enam nii palju postitusi teha ei saa - siiski töökohustused kukil ja ma ei kavatse kuidagi viilima hakata. Palun mõistvat suhtumist!