09 veebruar 2023

Portugal

Absoluutselt tundmatu koht. Pole varem käinud. Nagu varasemalt mainisin, siis olen topograafiline idioot. Pluss geograafiline sinna otsa.

Euroopa. Kus on tema ääred? Vähemalt mandri omad? Olen nad kõik läbi käinud. Vähemalt arvasin nii.

Euroopa põhja äärt näitasin teile eelmisel aastal polaarpäeva aegu. Täna selgus, et norrakad valetavad ja Nordkapp polegi teps mitte kaugem punkt. Vähemalt Vikipeedia arust.

Deem, lõunaäärest, mis asub Hispaanias ei teinud pilte, sest sadas. Häbi mulle. Jääb tulevikku või tagasiteele kui ma üldse tulen.

Aga täna käisime läänetipus. Tuul oli vali, aga need lained. Vaimustusin nagu laps. Kui kodu poole masina nina keeran, siis lähen koertega sinna ka. Kohe kolmeks ööks. Fakt. Ma nii nii nautisin.

Jõudes Portugali pealinna nägin ühtäkki silti, mis juhatab Euroopa läänetipu juurde. Kuradile Google ja internet! Ma polegi veel seal käinud. Tuleb minna.