18 september 2021

"Loomade Kiirabi Kliiniku Läti versioon!"

Sõbraliku naaberriigi valitsus pöördus Nõpsi ja Rutsi poole, et nad välja selgitaksid, mis asja ühed Eesti mehed nende pealinnas ajavad?

"Pange maja ette lõpuks asfalt hea tahte märgiks maha! Venitate lihtsa tööga pool aastat ja siis ehk lastakse sissegi kui nähakse, et meist abi oli!", käratas Nõps sõbraliku naaberriigi peaministrile.


Kui pimedas kohale jõudsime, oli asfalt igatahes maas. Auras veel teine.Täna proovivad Nõps ja Ruts sisse pääseda. Mina koostan sõbraliku naaberriigi naiste välimäärajat. Mahukas töö. Väga mahukas.

Nii palju juba nuhkisin välja, et salapärase hoone omanikeks on keegi Ains, Kristos ja Valdeks. Mis asja need Eesti mehed küll ajavad? Kas loomakliiniku silt varjab salajast relvatehast, terroristide väljaõppekeskust või narkolaborit? 


Midagi hullu nad õnneks ei teinud ja tegemist oli hoopis "alati avatud" Loomade Kiirabikliiniku Läti versiooniga. Ilus, väga ilus ja tasemel tehnikaga - õige kah, sest ega latti saa alla lasta.



Hästi armas oli maja küljeseinale joonistatud poisi ja ta koera pilt. Mulle meeldis. Isegi väga!
Fahle loomakliiniku avamiselt lahkudes pistsin Valdekole käe pihku panin "eestlast":

"Vihkan sind ja olen kade! Nüüd hakkan kuulujutte sepitsema ja raiun täiega si**a!"

"Pole vaja! Kui sa vaid me kohustuste koormat näeks ja siis sa juba ei ussitaks!"

"Oi, see on ju väga tore, et võlgades! Lausa balsam mu haigele südamele! Sa ikka täitsa hea mees tegelikult! Oleme sõbrad edasi."


Selge see, et kõik maksab ja ega need kliinikud sügisese seenevihma tõttu kerki.
Nõps ja Ruts kiitsid kliiniku heaks. Nõps lausa nõudis steriliseerimist, kuigi on juba sterritud. Vanainimese asi ja ta peksab üsna tihti segast viimasel ajal.

Natuke veel kõpitsemist ja järgmisel nädalal saavad hädalised loomad juba ka lätlaste pealinnas kasvõi öösel abi. Jeee!


Mul endal nii hästi ei läinud. Oli koosolek, mitte nii suurearvuline kui algselt plaanitud, aga Animal Rescue Latvija loomine lükkub natuke edasi.

Ei midagi hullu, sest sondeerin alles pinda. Ega see tegemata jää. Ma vähemalt loodan.
Eesti gäng saab laias laastus minutagi hakkama ja mul seal nüüd hoopis väiksem roll. Sestap vaatangi veidi kaugemale, sest valu on kõikjal ühesugune ning õnnistus hädalisele kui see moel või teisel ää võetakse.

Ülehomme Leedu sõpradega kohtuma. Äkki seal läheb paremini? Saldejums ja katame lauad! Rohkem pilte uhiuuest loomakliinikust leiate mu Facebooki-lehelt.