27 september 2021

"Hulluks läksite vä? Linnumemmedele 10 000 toitmise eest trahvi!?"

Kuulsin täna vene raadiost "Jumor FM" just uudist, et loomade toitjaid saab trahvida ligi 10 tuhhi euroga. Millal see veel vastu võeti? Kuda ma selle küll maha magasin? Ei tohi ikka nii eemale ka tõmbuda, kohe keeravad mingi jama kokku!


Hellasin Mupo pealikule, ei vastanud. Proua Õiguskantslerit me tüütama sedapuhku ei hakka. Tema eelkäija vastus ju kehtib ka täna kui just salaja Põhiseadust muudetud pole. Tallinn, saate "põske" nagu Tapa linn, kes hakkas loomade toitjaid vaat, et koha peal kohtuta maha laskma.

"Mul on üks vares. Vana ja vilets teine. Igal hommikul tuleb akna taha ja kraaksub. Raibe on nagu äratuskell. Saab oma viineri kahes osas kätte. See on minu rõõm ja Põhiseaduslik õigus talle see kuradi viiner anda."

Hellasin Eestimaa Loomakaitse Liidu juristile Piret Tees'ile. Lähipäevil tuleb ametlik vastulause ja läheme kohtusse kui vähegi võimalik. Fuck off!

"Vali Kõlvart!", röögivad Keskkerakonna plakatid. Mulle ta meeldib, aga tühja ma nüüd teda valin kui sedapsi raha kröönima kukub. Mupo!? Vabandan Kõlvarti ees juhul kui äkki Mupo polegi enam tema alluvuses ja asjatab repressiivorganina omapäi.