26 juuli 2021

"Ametlikult vanamees"

"Flirtisin sinuga küll, aga ma vanameestega ei maga!",
ütles, üks neidis, kellega ühes Ida-Virumaa kõrtsus hiljuti tuttavaks sain. Vaatamata sellele oli äge õhtu, nooremate ligi ta ei kippunud ning oli vapralt kõrval varaste hommikutundideni.

Ka mina väldin lastega magamist, kuigi need, kes kollast meediat jälgivad, teavad, et olen isegi paar korda libastunud ja kaaslaste eluaastad jäid alla 30-ne.

"Vanusel pole vahet!", arvasid mõlemad. Pole saladus - Liia ja Katariina olid nimedeks.

"On küll vahe! Teiega peab ju hommikust õhtuni seksima, aga väga ei viitsi ega tõttöelda enam jõuagi sellises mahus!"

Inimesed võiksid laias laastus ikka samas vanuseklassis olla. No mitte üle 40-ne aastase vahega. Eks ole? Muahahahaa! Appi! Annika oli ka. Häbi tahab ää tappa. Olen totaalne pedofiil! Fakt!

"Oleks sa noorem, siis ma isegi mõtleksin ja seda vägagi tõsiselt", pakkus üks teine iludus, kellest ka leheveergudel üsna tihti lugusid tehakse. Jukkum 'ist siis sedapuhku jutt.

Noorem poja Andreas arvas, et peab vanamehega (Halloo! Kuhu issi jäi?) enne nõu pidama ja ühe kommentaatori arust on mul soe süda, aga mulle lihtsalt meeldib vanamehe kombel toriseda.

Sadohhina, va tittede titt, on mind vähemalt kogu 10-ne aastase tutvuse ajal vanameheks kutsunud. Kujundan alles seisukohta, mida temaga teha? Ilmselt kingin Jõulupühadeks mähkmed.

55 olin veel üsna "pandav", aga 56 juba vanamees. Kuidagi üleöö, aga juu see nii käibki. Mehed vananevadki väärikalt ja "hõberebastel" on omad eelised nagu ka kaunitel daamidel, kel poolsada ületatud. Seda ei tohi neile mõistagi öelda. Jummala eest mitte, sest siis on pekkis ka - proua Menopaus lööb panniga pea lõhki!

Muide, mul on veel 1 üllatus Teile varuks ja nimelt kavatsen 80-lt 20-seid rasestama hakata, et taas isaks saada. Usun, et siis olen lõpuks valmis ja piisavalt kogenud, et heaks isaks ja eeskujuks ka päriselt olla.

Elagu elu ja mõistagi vanamehed! Õukei, vanamutid kah! 

Mõisted:
  • Vanamees - meessoost isend, kelle sünnist on möödunud 105 aastat
  • Vanamutt - naissoost isend, kelle sünnist on möödunud 30 aastat
Allikas: Tondi Teaduste Akadeemia