21 mai 2021

Karin Kaljas: "Peenardesse tulnud loomad lõigaku käpad katki!"

Lugege ja mõelge kaasa, aga just selline postitus antud proualt mõned tunnid tagasi Facebooki Tarvastu grupis tehti. Naine sätib tõestuseks ka fotod, kus klaasikillud oma ohvreid ootavad kenakesti ilmarahvale vaatamiseks. Jätan kirjapildi muutmata ja ärge palun ilkuge, et emakeele omandamine potentsiaalsel loomavigastajal pooleli jäi:

"Nüüd on nii, et mina kasvatan oma põllumaal toitu ja ei soovi, et mingid loomad seal jätkuvalt jooksevad .Ja kuna ma öösel ega hilisõhtul või siis vara hommikul aias ei viibi pean abinõud tarvitusele võtma. Nimelt olen oma peenrdesse paigutanud klaasikillud.

Siit ka minu soovitus ära lase oma looma aiamaadele jooksma. Võib juhtuda, et ta saab vigastatud käpad omale .Mina tean kus killud asuvad aga paha aimamatult loom kes seal jookseb ei tea."

Viljandis koolihariduse saanud, keegi Urve Kullamaa kiidab takka:

"Täitsa õige, HOIDKE OMA KODULOOMD KINNI, milleks lõhkuda teiste tööd, mis tunne teil endil oleks. Kahju et inimesed ei austa teiste tööd ja vaeva"

Mingil imelikul põhjusel minu enese sõbralistis olev Kairi Sallo on resoluutne ning samuti seda meelt, et loomad peavad inimeste väljakuulutatud märgistamata eraomandit pühaks pidama ja kujutletavaid piire taipama:

"Hull või mitte, aga igaüks hoiab oma loomad omal territooriumil!"

Viljandimaa rebased, kährikud, jänesed jt tegelased olge siis ettevaatlikud kui Karini peenrasse satute! Koduloomade omanikud ja kohalikud lapsed teadku siis kah, et ....................................

Ülejäänud Eesti rahvas aga hoidku Soe, kus Karin Facebooki kohaselt elab või ehk ka Tarvastu nimelistest kolgastest kaugele eemale - mine tea, äkki on külakese teededele teie tõrjumiseks maamiinid maha pandud! Veidrad inimesed näikse seal elavat!