26 juuli 2019

"Kohtumine kauni fännitariga"

Jätkame saabuva nädalavahetuse lainel. Olude sunnil vastan veel mõnda aega Loomapäästegrupi telefonile ja tuiskan mööda linna kui väljakutseid tuleb. 

Kohtun taas rohkem meie vabatahtlikega ja räägin inimestega. Vahepeal tegi seda keegi teine, keda usaldasin ja olin peaaegu unustanud kui äge see tegelikult on.

Paraku kuulen mingeid imelikke jutte ka. Viimane neist, et ma olla rämedalt armukade ühe keskealise naise peale, kellega oli paar aastat tagasi põgus intiimsuhe. 


Jama! Kuidas saab armukade olla kui peale armumist armastuseni asi ei jõudnudki? Seda enam, et hiljem selgus, et ta elab koos teise mehega ja teeb seda tänini! Pagan küll, kolisin ta eest isegi maale elama, sest raip ei andnud asu. Küllap pean pressiteate avaldama ja kõik ümber lükkama, aga kui räägitakse, siis las aga räägivad. Mida jaburam lora, seda lõbusam ju on!

Reeglina on kohtumised olnud väga meeldivad. Tänane kohe eriti. Helistas Jekaterina ja pakkus Loomapäästegrupile vajalikku tavaari:

"Olen teie fänn. Jälgin blogi ja gängi tegemisi ning elan kogu hingest kaasa! Te teete nii head tööd!"

"See pole õnneks töö vaid hobi. Äkki seetõttu ongi tulemus parem. Ma olen üsna ropu ja karmi suuga teinekord kui hing täis on ja see toob palju vaenlasi ka. Paljud kiruvad ja imelik, et see naissoost fänne juurde toob."

"Mulle just otsekohesus ja selline stiil meeldib. Mul on täna sünnipäev ja palusin kõikidel kinkida just neid asju, mis teile ära kuluvad. Spetsiaalselt Loomapäästegrupile kogusime!"


"Ole sa tänatud, sest taoline mant kulub alati ära! Ega me ise väga osta jõua ja annetused jäävad suuremalt jaolt kliinikutesse. Suur aitäh!"


Nende mõne päeva jooksul, mil telefonile taas vastan on antud transpordipuure ja närilise oma ka. Isegi akvaariumi sain eile Nõmme teel elavalt Ruthilt. Muu nänn ja toidukraam sinna otsa. Suur-suur aitäh ja õige pea jõuavad need meie vahelaost ehk vanamehe puukuurist rajoonides asuvatesse sovhoosikeskustesse.

Ja nüüd ma mõtlen, et eelmise telefonineiu ajal toodi väidetavalt vaid käterätte, kassipesasid ja katkiseid voodilinu. Imelik, aga mida sellest saab järeldada? Eks ikka ainult seda, et olen palju parem telefonioperaator. Ei muud. Vist ....

"Palju õnne kallis Jekaterina ning suur aitäh! Ja nüüd tänase päeva parim uudis - mul on nüüd su telefoninummer ja sa elad peaaegu kõrvalmajas! Jeee ja kohtumiseni Stromkal." 

Selle looga kuulutan nädalavahetuse avatuks ja mingu meil kõigil hästi!