30 august 2018

"Tee Eestile kingitus, kasuta juhusuhtes kondoomi!"

"Tee Eestile kingitus, kasuta juhusuhtes kondoomi!", soovitab reklaam.

Muidugi teen Eestile kingituse! Ma olen ju patrioot ja lisaks meeldib mulle kingitusi väga-väga teha! Seksida meeldib ka. Eriti võhivõõrastega! Sadat kondoomi ma paraku osta ei jõudnud ja viimased kuuskümmend neli tuli varastada.



Vahele jäin, aga turvamees sattus loomasõber olema ja laskis mul minna. Lisaks preskudele andis isegi turvafoto kaasa. Tore mees! Väga tore mees! Soovis jõudu veel kui mu kingiplaanist kuulis.


Mina olen valmis ja nüüd on vaja vaid 100 juhuseksi ihkavat naist kokku saada. Täna õhtune programm on "seks avalikus kohas" ja pakun välja Russalka monumendi.

Kallid naised! Teeme 100 aastasele Eestile 100 kingitust ja 100 inimest võiks seda seksikuulutust jagada. Helistage julgelt

900 23 23

Ma luban, et täitsa ise vastan, aga te kuulake mu mesimagus võrgutusjutt ikka lõpuni! Muidu seksi ei saa!

Helistada saab veel vaid Telia ja Elisa võrgust ning Tele2 tädid jäävad sedapuhku kuivale. Ja nüüd kingitusi tegema! Kes on esimene?

900 23 23