30 november 2016

Kus mu prillid on ehk palju õnne!"

 „Kus mu prillid on? Mida sa mu puusaga tegid, et see nii valus on? Ai-ai-ai, selg on kuidagi väga kange!“, on igahommikused sõnad, mida ma esimesena kuulen.

Mnjah, lähenev menopaus, luude hõrenemine, seniilsus, mäluhäired ja muud hädad. Tegelikult ta mälu petab juba praegu täiega, sest täna kinnitab ta kõigile, et sai 21!



Aga ei miskit hullu vaid need on kõigest ealised iseärasused - mu "muskin" saab tegelikult 44. Oi-oi-oi, alles oli 22! Aeg ikka lendab! Karm!

Aga pole siin midagi viriseda. Kalli-ralli ja palju õnne kullake ning katame laua. Läheb peoks. Muide, kui ajakirjanikke huvitama peaks, siis me saimegi tuttavaks Wismari haiglas. Paraku viinaravi tulemust ei andnud. Vist ei andnud!

Veelkord tuhat kalli ja musi Sulle "memmeke" ning palju kannatust mulle "igavesele noorele"!

"Ahh, mida? Ratastooli tahad?"

"Kohe toon kullake ja aitan su voodist välja!"