28 august 2021

"Ilusat suve lõppu ja mingu meil kõigil hästi!"

Kes olen mina, et teile miskit soovitada, aga soovin teile samasugust meeleseisundit nagu enesel. Sellist rahulikku. Sellist tüünet ja head, kui hing enam millegi järele ei kibele.

"No pole mul vaja nooremat naist, suuremat maja ega uuemat autot. No ei ole ja tehke või tina! Kõik on nüüd ja praegu väga hästi!"

Vaja on aga kõike seda, mida neilt mõnelt pildilt näete. Tervist võiks küll natuke rohkem olla. Tõsi. Ruudi võiks kah tublim olla. Hommikul pani esimest korda elus kitse järele. Enamasti olen suutnud metsaelukate turvalisuse tagada. Ruts võib esimene sada meetrit küll ülikiire olla, aga ei ta kätte saa. Guud! Veri guud!

"Kuradi kits! Nägin teda ja lükkas me hommikupissi tunni võrra edasi. Siis kadus, aga oli ikka lähedal. Lurjus - pidin peaaegu infarkti saama kui ta elegantsele põgenemisele abitult kaasa elasin."

Kogemata kombel sattusime Lätti. Ausõna - ööbisime piiri ääres põllul ja ei ma pimedas aru saanud, kus riigis või mis mandril oleme. Laiasime täna terve päeva siin. Mul ses riigis lapsi väga pole ja sestap otsustasin ühe teha ning siis kohe tagasi. Peaaegu õnnestus. Vähemalt tagasitulek. Asi seegi, sest mul polnud ühtki dokustaati peale moblas oleva koroonapassi kaasas. Ei tahtnud keegi sedagist näha. Kahju, sest oleks võinud ju eputada.


Nõps ja Ruts saavad piiramatut vabadust paar päeva nautida. Mul siin jõe ääres oma salanurk, kus rahvas väga ei liigu. Õhtul tulevad naised. Sedapuhku nõmedad. Miks nõmedad? Tulevad koos meestega. Vat sellepärast nõmedad, aga kus sa kriisi ajal ikka neid paremaid saad?

"Teeme lõket ja saadame suve ära. Tehke teiegi - muinastulede öö nii-ehk-nii."

Ruts pani veel siga - leidis maailma suurima sitahunniku üles. Ilmselt elevandi oma. Oleks te teda näinud!

"Jää hüvasti kollane koer!"

Ronisin temaga jõkke ja küürisin puhtaks. Rõve! Siis seebitasin juba end ka. Viga - nüüd püksis rosinad, mitte munad. Vesi üsna jahe noh. Lisaks käseb uus mood pesemata olla. Raadiost kuulsin. Ärge teie nii tehke ja olge ikka moodsad ning "lõhnake" ühiskonna rõõmuks!
Muide, Läti raadio mängib ka Eesti mussi. Aga nüüd lõket tegema. Nõmedad naised koos oma veel nõmedamate meestega tulevad, aga kust sa neid normaalseid pruute ikka koroona ajal võtad? Eks ole?

Meestega sama lugu - normaalseid lihtsalt põle. Otsa said! Kunagi olid, aga neil oli mingi geneetiline viga küljes ehk invaliidistunud tüübid kui otse öelda. Kurb lugu. Pisarad voolavad mu palgeil. Siiralt. Peaaegu.

"Mõnusat nädalavahetust meile kõigile! Saadame selle ülitoreda suve sama ägedalt ja väärikalt ära! Mingu meil kõigil hästi ka sügisel ja talvel ja kevadel ja järgmisel suvel! Siiralt. Ma tõesti soovin seda tõemeeli!"