09 august 2021

"Alalhoiuinstinkt"

Mul küll "sutsakas" käes ja varsti saab teise. Siis hakkan kolmandat ootama ja kaugel pole aeg kui neid tuleb iga nädal teha. Loodetavasti nii siiski ei lähe, aga kel vaba raha, tasub igal juhul ravimitööstuse aktsiaid osta. Siin juba mööda ei pane! Olen ise "vaktsiiniusku", aga seekord kartsin küll. Liiga toores mu arust veel ja laibahunnik pole piisavalt kõrge, et kõik tegurid kenasti teada oleks.

Aga mul on veel hunnikus varjatud plusse - ebola, sarlakid, tüüfus ja eriti eksootiline Kuubalt pärit süüfilise vorm. Astuge ligi, astuge ligi, sest nende haigustega võin vabalt ringi bossata nagu heaks arvan. Mina pole selle foto autor, aga andekas on piltnik igal juhul olnud. Mainiks ta nime, aga mul pole õrna aimu kellega tegu.

Võtaks selle teema kokku alahoiuinstinkti-nimelise nähtusega, mis on igati loomulik iga elushinge puhul. Näiteks Keila linna elanikud vaktsineerivad endid 100% ja paigutavad linna ümber võrkaia ning kuulipildurid, kes kõik vaktsineerimata tüübid maha notivad. Alahoiuinstinkt, sest nad pelgavad surma saada. Kõik õige!

Paldiski linna kogunevad aga need, kes vaktsiine kardavad ning notivad maha kõik süstla ja kitliga tüübid. Sama loogiline ja õige, sest ka nemad kardavad ja hirm lükkab neilgi alalhoiuinstinkti tööle.

See kõik ongi üsna hirmus kui inimesed ümberringi surema kukuvad, aga ärge olge nii kuradi tigedad teineteise peale, sest vähe on puudu, et vastasleerid võtavad tõesti kuulupildujad mängu ja siis tuleb laipu juba kordades rohkem kui haigused seda suudaksid. Mine sa tea, äkki on see ka hea tegelikult? Planeedile vähemalt. Tal ju kah oma alahoiuinstinkt.