09 juuli 2018

"Katame lauad! Järvevana Tommi opp on edukalt möödas!"

Kuna maksa- ja neerunäitajad olid eelmisel nädalal äärmiselt kehvad, siis lükkus operatsioon hilisemasse aega. Ei tahtnud riskida ja luumurrud pole ka sellised asjad, mis ülikiiret sekkumist vajaksid. Täna enam vastunäidustusi polnud ja dr.Tralman Billy loomakliinikust võttis Järvevana teel imekombel ellu jäänud koera käpa kokku lappimise ette.

Pärast oppi oli Tommi küll veel üksjagu uimane ega tahtnud kõndida. Kaubikusse hüppas aga mõni aeg hiljem juba täitsa omal jalal ning kibeles minema.



Hip-hip hurraa! Nagu isegi olete tähele pannud, siis alates Täpiga juhtunud õnnetusest pole Loomapäästegrupp annetusi luninud, sest rahvas oli selle täpilise kutsa vastu nii helde, et jagus teistelegi. Ühtekokku on abi saanud üle viiekümne kassi-koera-linnu-küüliku-jänese-orava-siili ja tont teab, kelle veel.

Praegu müttab Päästeamet Stromka metsas ja annab meile üle paar-kolm päeva puu otsas passinud kiisu. Ka tema mahub kenasti veel vanasse eelarvesse, aga siis hakkab "pidu" otsa saama ning sestap ärge kogu oma raha veel puhkuse peale ää raisake. Ehk juba järgmisest nädalast oleme taas sunnitud abi paluma, sest sellel meie kodukootud loomade kiirabil pole lootustki, et mõni päev ilma ühegi hädaliseta õhtusse saaks.

Õnnelik vanahärra andis mulle tänutäheks kotikese, milles hea oleku saamiseks kõik vajalik olemas.

"Ära anna, ma ei joo juba üle paari aasta! Tõesti pole vaja!"

"Siis tuleb jooma hakata! See oli ikka suur asi, mis te ära tegite!"

"Praegu pole veel see aasta käes, et taas nina täis tõmmata! Kuskil 10 aasta pärast ehk ja siis tulen küsin ise."

"Ma võtan siis õlle tagasi, aga viin anna naisele ja kommid jäta enesele. Ta nagunii magusat ei taha!"

"Mul pole naist. Tegelikult pole mul kunagi peale kimmeli-muti ka ühtki joodiknaist olnudki ja sinu pärast ma nüüd temaga lepitust otsima ka ei lähe."


"Sel juhul otsi uus joodiknaine", soovitas ta hüvastjätuks ja tegi mehise kalli. See tuli südamest. Ma kohe tundsin. Eakas mees oli hingepõhja viimase servani siiras ja tänulik. Ilus hetk!


Ja nüüd napsutavad daamed palun teie kõrgendatud tähelepanu. Mul on viina! Nali. Vähemalt püüdsin teha, aga hellata võivad loomulikult kõik - nii kained kui joomased, nii mehed kui naised! Ei mingit diskrimineerimist.

9002323

Minu masimagus jutumulin tuleb kahjuks lõpuni kuulata, sest muidu pole sellest hellamisest vähimatki kasu. Täna tuli eelmise kuu raport Teliast - ainult 16 kõnet ehk 160 eurot. Tele2 ja Elisa jäävad tavaliselt veelgi allapoole ja selle rahaga juba rallit ei sõida ning loomi ei aita!

Tommiga juhtunud õnnetusest saate lugeda kui selle lingi lahti klikkate. Äkki mõnel loomasõbral jäi see lugu vahele.