16 aprill 2017

„Kui teil on mure, siis helistage julgelt! Küll ma juba lohutan!“

Hetk tagasi helistas üks sõbranna, kes lohutamatult nuttis:

„Tead Heiks, Lembitul on vist teine naine! Ta ei tulnud nädalavahetuseks koju!“

Ma läksin kohe kurjaks ja kukkusin lausa tõrelema:


„Miks sa kohe kõige hullemat mõtled ja teist naist kahtlustad?“

„Ma ei tea, mulle tundub nii!“

„Äkki jäi Lemps auto alla ja sai surma! Või rööviti ja anti nuga ja kooles ära. Võib-olla oli tal üleüldse ainukt infarkt või insult ning mees andis otsad! Häbi sulle ja mitte kunagi enam ära mõtle kohe kõige hullema variandi peale. Ka teised palju ilusamad ja toredamad lahendused on ju võimalikud!“


Sõbranna kogeles häbenedes ja ta hääles oli tunda suurt kergendust.

„Äkki tõesti on surnud ja tal polegi teist naist. Aitäh Heiks, sa oled tõeline sõber!“, hõiskas ta õnnelikult.
"Ohh mind rumalukest! Ohh mind armukadedat! Ma tunnen end nii halvasti praegu, aga suur-suur aitäh veel kord! Loomulikult võib ta ju surnud ka olla!"

Mul ka kohe tuju palju parem, et sain ligimese murekoormat kergendada. Siit aga ka soe soovitus Teile kallid sõbrad:


„Kui tulevad hullud mõtted pähe ja hakkate oma kaasat kõige siivutumates pattudes kahtlustama, siis helistage aga julgelt mulle – minu jaoks pole võõrast muret olemas ja küll ma Teid juba lohutan!“