23 august 2018

"Kas tõesti võeti kodukiisu pantvangi ja tapeti üürivõla pärast!?"

"Kodukiisu võeti pantvangi ja tapeti üürivõla pärast!", väideti mulle saabunud murekirjas.

"See võib ka manipuleerimine olla, aga kõik algab teie vennast ja mingu politseisse. Oi ma ei salli selliseid tüüpe ja loomad kannatavad! Kuidas üldse saab looma maha jätta?

Saan avalikult survestada, aga vajan venna faktipõhist kirjeldust juhtunule, mida tänaseni pole saadetud - heiki@animalrescue.ee"


"Tänan. Annan mehele ja ämmale teada. Ning kindlasti käime vennale peale, et ta läheks politseisse."

Näikse, et üks pikk üürivõlajama on saanud dramaatilise lõpu ning taas jäi inimsuhete virr-varris ohvriks kass. Nii vähemalt väidetakse.

Lugu ise on räpane ja haiseb ka seksuaalse ärakasutamise järele mehe poolt, keda ennegi taolistes asjades süüdistatud.

"Ohver" lubas minna politseisse ja edastada mulle ka tunnismaterjali, mida ta tänini teinud pole. Mida siis teha ja kes valetab?

Seniks kuni asi täitsa selge pole, ei hakka tühja lahmima. Üks tüli osapoolest ja nimelt see, keda süüdistatakse kassitapus ja muudes rõvedustes, on oma uue nime all ka mu siinses sõbralistis.

Paluks siis ühendust võtta, et ka teise osapoole nägemus selgeks saaks. Ma ei pea ju ometi su Koplis asuva korteri ukse taha paugutama tulema? Eks ole?