20 august 2015

"Sai Küüslaugu festivalil koos madude, kõrberebaste ja teiste loomadegalustitud"

11741272_1470749423245886_3224509555159862362_oTänavune Küüslaugu festar on läbi ja tõtt-öelda polnud juba ammu nii lahedalt aega veetnud. Naerda ja rahvaga suheldud sai igatahes kõvasti ja loodetavasti jäid ka külastajad rahule. Väike apsakas juhtus ka ja nimelt ajasin siin nädalajagu tagasi pulajuttu justkui oleks kõrberebane mul keele otsast tüki ära hammustanud. Säh sulle kooki moosiga! Ära sõnasin pagan küll ja sedapuhku ta tõesti kargas mulle näkku kinni. Eks loomake oli pikast sõidust stressis ja suur rahvahulk ajas närvi ka ja siis see juhtus. Küllap olin ka ise hooletu kui end juba liiga suureks sõbraks pidasin, sest enne polnud ta ju sellist trikki teinud! Igatahes jama kui palju ja kõik käis sajandiksekundiga. Ja seda veel enne suurt avapauku -  maa ja ilm puhta verd täis ning mokk pooleks nagu jänesel! Paras mulle, aga ei midagi hullu. Nii et lisaks headele mälestustele on mul momendil ka mõnusad kriimud näos. Nii et ärge ehmatage kui peaksime kuskil trehvama.

Erlend Štaub klõpsis Elu24 tarvis mõnuga pilte nagu lubatud ja kes Ülenurmele sattusid võivad galerii läbi vaadata, sest ehk jäite isegi pildi peale:  http://elu24.postimees.ee/3296251/galerii-suur-kuuslaugufestival-2015-ulenurmel?utm_source=elu24.postimees.ee&utm_medium=button_article&utm_content=3296251&utm_campaign=fb_social
11899971_1481963555457806_5311389274225533139_n11850693_1482020258785469_8805226689715058781_oJa veel festivalilainel. Tänavu võiks „Kõige julgema eestlase“ nimetuse kõhklusteta anda Anu Saagimile ning põhjusega. Ja
nimelt kui ütlesin Anule, et tulen Naistealale koos paarimeetrise kuningboaga, siis ütles ta otse, et: „Mine pe…. Heiki! Ma kardan madusid!“. Ometigi suutis ta kartuse ja vastikusvärinad maha suruda ning elas täiesti rahulikult üle ka pildistamisteseeria. Väga äge, sest üsna paljud pidasid targemaks võõramaisest roomajast võimalikult kaugele hoida. Karjuma ja kriiskama ma ta siiski sain kui kümnesendist krokodilli rindade vahele sokutada plaanisin, aga lõppkokkuvõttes olid aga kasud sees, sest kiljumise peale tuli rahvas kut murdu. Anu seepeale muidugi paljastas külastajatele mu tõelise olemuse ja ütles, et ma olevatki väga vägivaldne tüüp! J  Mõistagi oli Anu väga tasemel ning väitku kirujad mida iganes, aga rahvale läks ta paganama hästi peale. Muide kui Anust veel rääkida siis läbi meedia võib temast jääda teinekord ehk veits kummaline mulje, aga see on petlik. Uskuge mind. Tunneme juba aastaid ja tegelikult on ta kaameraväliselt raskelt lahe ja mõnus inimene. Kui aga peaks mõni mikrofoniga onu või operaator Kõps ligi astuma, siis kukub ta heas mõttes hullu peksma. See on loomulikult taotluslik, aga jätkaku aga samas vaimus. Ja nüüd ajan teid kadedaks. Ka korraldajad jäid rahule ja ulatasid meile ümbrikud, milles tšekk lausa viiekohalise numbriga. Jess, päev on päästetud ja ohh seda eestlase õelust küll! :)

Elu24 tegi väikese apsaka kui väitis, et ma käisin festivalil koos oma toreda ja armsa kaasaga:
http://elu24.postimees.ee/3296313/pildid-teleajakirjanik-heiki-valner-vaisas-kuuslaugufestivali-koos-leebe-kaasaga .
Tõsi on see, et ma seal rokkisin küll ja armas on ta ka,, aga olgem siiski täpsed ning tegemist on siiski endise kaasaga. Aeg teeb oma töö ja maskid on langenud ning temakese tõeline pale ning olemus tulid alles hiljem välja. Armastus on aga imeline ja vaatamata kõigele veedame täna üsna palju aega koos ning nüüd pärast kohtujamasid ja pärast „räiget perevägivalda“ ta lausa ripub mul alalõpmata lausa kaelas. Pole vast mõtet mainidagi, et leebekese nimi on Tiina.