21 aprill 2023

Tõeliselt kallis lõbu - suitsetamine

"110 eurot palun,"
lausus müüja kui olin palunud bloki Cameli sigarette.

Ma kiire taibuga jagasin kohe ära, et õige müüja on tapetud ning leti taga seisab mõrtsukist röövel. Hüppasin üle leti ja kukkusin tüüpi kägistama. Hiinlane, aga selline nooruke, pikk ja kleenuke, mitte lühike.

No ja kägistan kui korraga märkan, et absoluutselt kõikide sigarettide hinnad algavadki 11 eurost. Pakid ka kõik ühte nägu ning vaid väike kiri allservas reedab, millise toodanguga tegu.

Ohh sa vana raibe. Ma kohe tüüpi elustama. Sain talle pildi ette, aga ajutine hapnikukadu ajust kustutas vennikese mälu. Ta kohe pärima, et mis juhtus? Vastasin, et andsin talle 500 eurose ja ostsin bloki suitsu 110 euroga, aga sa minestasid enne kui ta raha tagasi jõudsid anda.

Tüüp avab kassa ja ulatab lahkelt 390 eurot. Ma armastan Pariisi! Nii tore linn! Ahjaa, kütused on ka üle kahe eurtsi! Neid ma pole veel kägistanud. Rõhk sõnal "veel."