27 märts 2022

"Tagasihoidlik lugu"

Edvistaks ka. Egas ma siis mingi uje tross ole, kes mööda seinaääri häbelikult pilk maas ringi luusib! Malbe Fuckbooki naeratus näole, et ikka näidata kui hää ja soe inime ma olen. Pingutasin nii, et tilgad püksis - 1045. kaader tuli enam-vähem ja pärast 36 tundi kestnud fototöötlust jäin peaaegu rahule.

Üks laps tegi kiisule pesa ja palus selle anda ainult väga heasse kodusse ja väga heale inimesele. Loogiline, et mulle järelikult. Kuna mul kassi pole, siis kannan seda kübarana.

Naised on kadedusest sinised. Naistest rääkides, siis on mul teist lausa kahju. Kunstripsmed ja -küüned, juuksepikendused, igasugu jama peate toppima nii huultesse, tissidesse kui tuharatesse. Ja see võõpamine hommikust õhtuni. Mnjah, pole teil kerge.

Ja siis tulen mina. Looduse poolt imeilus ja laitmatu. Midagi pole vaja üle värvida ega paremaks teha. Saan täiesti aru miks te kadestate ja ussitate! Saage hakkame kullakesed ja lohutan teid natuke - hämaras olete peaaegu sama ilusad nagu ma ise.

Vat sihuke tagasihoidlikkusest pakatav pühapäevane lugu siis. Tere hommikut Eestimaa!