28 august 2020

" MUNNLUGU ehk kus on keskkonnaminister?"

Palun algatuseks kõikidel kaunishingedel järgnev lugu lugemata jätta, sest see sisaldab vulgaarseid väljendeid, mis antud eelmainitud sihtgrupi šokki või lausa kooma viia võivad. Ma olen hoiatanud ja kõtt-kõtt oma heleroosa mulli sisse tagasi! 

Mul on aga siiber ja AITAB! Käige persse või peaksin sõitma Hiiumaale ja vallavalitsuse koljud haamrilöökidega purustama? "Too much" minu jaoks ja ma ei võta nende meeste tavapraktikat kasutusse vaid piirdun verbaalse menstruatsiooniga nagu tavaliselt.

Hiiumaa vallaametnik tappis haamrilöökidega pähe rebasepoja. Loomulikult kaitsevad vallasaksad oma perset ja kõik kriitilised kommentaarid kaovad väidetavalt nende kodulehelt nagu sitt ihust. Ei imestaks üldse kui lõpuks selgub, et tegu oli ainult ähvarduse ja riivakaga ning rebasehakatis suri südamerikke tõttu. Ahahaa, rääkige seda kohtunikele, sest need tolvanid (vabandan väljenduse pärast, aga need kohtu-nimelised putkad ei esinda juba ammu tõde ja õiglust vaid võrduvad spordivõistluse ennustusega) usuvad kõike vastavalt oma maailmanägemusele ja mugavusele. 

Seadus kui selline metsloomi väga ei kaitse. Kah mul uudis - ka inimesi väga mitte! Ärge vaadake CIA-toimikud telekast, sest Eesti reaalne elu on teine - kriminaalpolitsei koputajate ja pealtkuulamisteta ei leiaks isegi näppu oma peest üles. Ekssiseministri tsitaat, mitte minu. Täna ta seda eitab, aga nii ta eravestluses ütles. Tõestada ei saa, sest salaja omi tuttavaid lindistada ei kuulu mu harjumuste sekka. Sestap jäägu nimi minu teada.  

Nüüd aga palun teil kätte võtta haamer. Vaadata oma lemmik- või metsloomale, naabrile, töö- või elukaaslasele silma ning kujutada ette, et purustate ta kolju korduvate haamrilöökidega. 

Ma ei hakka ette vuristama meditsiinilisi ega veterinaarseid termineid alates verepritsmete laiali lendamisest kuni ajuturseni ja silmamunadesse tungiva vereni välja vaid küsin kas te saaksite sellega hakkama? 

Lisan natuke emotsiooni - ohvri anuv pilk ja valukarjatused kui vastuhakk on ülekaaluka sadisti vastu võimatu. Ja siis sa muudkui lööd, lööd, lööd kuniks kuuled puruneva kolju praksatusi. Veri kõikjal - seintel, põrandal, laes - mõnus, orgasm, üleolek. Ma olen kunn!


Lapse peksmine. Rõve võrdlus, aga see peksmine-tapmine on metsloomade ja -lindude puhul igati kohane, sest neil pole vähimatki võimalust "suure inimese" vastu! Psühholoogia esimene kursus - taoliseks teoks on võimeline vaid väga kalk ja julm inime. Kujutage taas ette haamrit, ohvrit ja tema pead - verd, surma, lootusetust, sest keegi ei aita.

Enamus meist ei saaks selles tavaolukorras hakkama, kuigi meis kõigis on peidus mõrtsukas. Mõnele piisab päästikuks liikluses keskmise näpu nägemisest. Teisele oma tütre või naise vägistamisest, aga tapjad oleme me kõik. Mõni tapja on aga kiirema viitsütikuga ja parim viis oma kibestumise maandamiseks on abitute loomade hävitamine.

Hiidlased! Mis teil viga on? Ise nõudsite nende rebaste tapmist, aga nüüd vingute nagu sead aia vahel. Mul on screenshotid, kus "aasta emad" oma lastele turvalist keskkonda ja rebaseste tapmist nõuavad. Lisaks ka loomaarst Endel Pendini kommentaar, kus mees väidab, et kärntõves rebane on 99% surmale määratud. 

"Mine pekki ja pane oma litsents maha, sest sellise jutuga jätad sa küll kõige lollima loomaarsti mulje! Me oleme neid sadade kaupa edukalt ravinud. 

Kas meenutan su repliiki Nõmmel eutanaasiat vajava kähriku surmamisel või "edukat" kodukoera eutaneerimist ühes teises Nõmme kodus, mis pererahval tänini õudusunenäona meeles püsib?"

Nüüd kao kituma! Näe kelner juba tulebki:

"Kas soovite kohvi kõrvale ka sarvesaia?"

"Robert, tahad ka sarvesaia?"

"Ma ei võta valetajatelt ja laimajatelt midagi vastu!"

"Ohh Robert, Robert, raske saab see tee püha tõeni olema! Hoopis minu kliendid ja patsiendid on tegelikult süütud, mida, aga sina ei saa enda kundede kohta küll öelda."

Eestis peaks metsloomi kaitsma Keskkonnaamet ja Keskkonnainspektsioon. Tavainimesele teadmiseks, et minister on poliitiline plakatipoiss, kellest ei sõltu mitte kui midagi vaid asja juhivad tegelikult ministeeriumi nõunikud ja kantslerid. Aga ikkagi. Kus on Eesti esimene metsloomade kaitsja keskkonnaminister härra Kokk (inglise keeles cock)? Täna on plakatil EKRE mees, kes saab palka mittemillegi eest. Sorry, ta annab siiski raielubasid välja ja nende mahtu arvestades on ministrihärral kõva tamp peal. Minu süü - vabandust, olen põlvili ja alandlik loll maamats.

Ministermees on aga vait nagu kult rukkis või nagu tuppa sittuv kass. Miks küll nii? Kasutage aju kallid sõbrad ja nii metsloomade kui ja ka teie endi eluke ei maksa tegelikult sittagi siin Eesti riigis! Palju õnne Eesti, neetud variseride ja loomatapjate paradiis! Päris MUNNLUGU! Eks ole? 

"Sarvesaia soovite?"

Mida ma loomapiinajate ja -tapjate eestseisjale öelda saaksin kui solvatud jõhkardid tema juurde jooksma peaksid? Siin see on:

"Ära saada palun asjasse mittepuutuvatele ühingutele delikaatseid isikuandmeid sisaldavaid kirju, sest nad pole eales minust kuulnud - ma olen vari, olen vaim. Mind pole olemas, aga mul on haamer. Hiiumaa nali.

Mind pole siin, olen surnud, aga siiski olen kõikjal, 
kui loomale tehakse liiga, vaid sosinal hõika!

Catch me if you can!"