13 august 2020

"Hea uudis - Toffy paraneb! Hurraa!"

Ei uskunud mina ja ei uskunud keegi, aga Toffy paraneb! Uskumine uskumiseks, aga lootus ei kadunud sekundikski. Hurraa! Tasus jantimist ja pingutust! Sekka siis häid lugusid ka ja neid on sel nädalal õite mitu juhtunud. Teen otsa lahti ühe pisikese kutsaga, kelle elunatuke juuksekarva otsas rippus.

Harva kui me õigel ajal õiges kohas suudame olla, aga sedapuhku läks mul see isegi kogemata kombel taas õnneks kui ühel heal päeval Loomade Kiirabi Kliiniku uksest sisse astusin.

Vaatepilt oli väga kurb, et mitte öelda, et hingelõikav - tilluke armas koer pea elutult lohutamatult nutva perenaise süles istumas ja oma suurte-suurte silmadega ümbrust takseerimas. Arstid ootasid, mil noor naine on valmis eutanaasia otsusele alla kirjutama, sest ravivõimalused oli otsa lõppenud.

Kas ikka olid? Selgus, et üks õhkõrn ehk pea võimatu katse on siiski veel olemas. Risk tasus end kuhjaga ära. Kes korjab raha, kes marke või pudelikorke. Mina korjan päästetud loomahingi ja parim tasu tehtud töö eest on just selline kirjake, mis mu postkasti maandus. See on rohkem väärt kui kõik rahakuhilad ja margid kokku!

"Tere Heiki,

Olen mitu päeva mõelnud juba teile kirjutada, kuid ei oskagi kohe kuskilt alustada. Toffy põrna vastus oli positiivne, ei leitud mitte midagi halba (jumalale tänu🙏), hetkel tema raviskeem toimib ja uus vereproov on tal kolmapäeval. See pisike "putukas" juba sööb nii mis kole, haugub, liputab saba ja õues teeb vahelduva eduga juba ka paar jooksusammu ja siis puhkab 😊

Tänu teile on ta hetkel meiega ja naudib värsket õhku ja meie meeletut armastust!! Suured tänud, et te süstisite mulle lootust ja julgust, teha see samm ja ta viia opile. Loomulikult ma ei suuda ära tänada teie abi rahaliselt ❤️ Natukene kosume ja saame hakata teid taas samm sammult toetama kuna te teete IMELISI tegusid 😊

Ma ei taha isegi mõelda,kui te poleks tulnud ja mulle tuge ja julgust pakkunud, mis seis hetkel oleks. Heiki siirad ja suurimad tänud !! 🙏 Putitame edasi ja võiduka lõpuni me selles loos sammume ❤️ Kui Toffy on rohkem kosunud, sooviks ta kindlasti ka ise tulla Aitähh teile ütlema ja tänutäheks midagi head tuua 😊

Liisa ja Toffy 😊"