05 veebruar 2020

"Läksime hüppesse"

Pärast Nõpsi operatsiooni pole ka Ruudi jooksma saanud. Ei tahtnud, et nuustik end kõhu alt märjaks teeb ja lisaks ta ka ju kaevab. Kogu see mustus ja jama võivad haavad tuksi keerata ning sestap piirdusime koduse ringiga.

Täna parandasime aga selle vea ära ja jätsime naabrimuti koos Nõpsiga koju. Lahutamatu ja võitmatu tandem Ruts ja Heiks olid taas vabad ja läksid salaja hüppesse.

"On ju Ruts tõsi, et ilma naiste ikketa on isegi õhk palju tervislikum ja puhtam?"

"Tõsi Heiks! Tunnen isegi sirelit ja lavandlit. Koos muttidega seda ei tundnud."

"Just-just, ma tunnen lisaks veel kummelit ja sirelit. Ja taevas on kuidagi kõrgemal ja ka põld avaram. Ohh seda vabadust. Õhtul lähme naistesse ka. Teeme nö tasa, sest kõiksugu uuringute kohaselt naised petavad mehi juba rohkem ja nõme on kuidagi võlgu jääda."

"Võlad on pahad ja pagana hea mõte. Siin on aga väike murekoht ka - ma nimelt olen kastreeritud."

"Ai kurat! Mul endal võeti ka kerad viie aasta eest maha! Ei mõelnud kõike lõpuni läbi. Aga ega naised pea ju teadma ja teeme niisama sooja?"

"Õige, kukk ju mõtleb ka kana järele joostes, et kui muud ei saa, siis sooja ikka saab. Ma lähen teen juba soojendusringi ära ...."