10 september 2015

"Meie pere kuldne kuuik"

11958193_1496327857354709_6730268623781979176_oMis sobib kuldsesse sügisesse imehästi? Otse loomulikult üks kuldse säraga kaetud looke kuldsete kiharatega lastest ja nende sõpradest kuldsetest retriiveritest. Olen nendest võrratutest tegelastest siin varemgi pajatanud ja küllap mõned pildid ka korduvad, aga ärge pange tähele. Praegu on meie peres sattunud nii, et kamba peale saame kokku terve hunniku kuldseid retriivereid ja heledapäiseid poisse ehk lausa kuldse kuuiku.  Ma muidugi vabandan uususuliste ees ja olen nõus täiel määral vastutama, sest see on ikka täielik jama küll kui laste juuksed tumedad pole. Aga luban pühalikult, et nii kui nad veidi vanemaks saavad, siis värvin tumedaks  ja kukkugu mul munad küljest kui ma seda vannet peaksin murdma!

11951212_1496328144021347_7322257220145379101_nKuldsed retriiverid on pea kõik leebed nagu emme pai. Meie omadest vast kõige aktiivsem  on vanema tütre Ruudi. Vat tema on küll energiapomm. Veidi ettearvamatu on ta ka ja seda eriti just suuremate koerte suhtes. Sellel on ka oma põhjus ning nimelt siis kui Ruudi alles titeohtu oli, sai ta ühe suuremat sorti isase käest pureda. Nüüd ta võtabki kõiki taolisi koeri kui vaenlasi ning teda juba raba vahel niisama lahtiselt jooksma ei lase. Õnneks pole midagi hullemat veel juhtunud, aga ptui-ptui-ptui üle vasema õla ning parem karta kui kahetseda. Ruudil on veel üks esmapilgul lahe kiiks küljes. Pärast ülevoolavat tervitusvastuvõttu haarab ta alati su jalavarju hambusse ja nii ta siis sellega ringi töllerdab just kui kindlustades, et kallis külaline vehkat teha ei saaks. Algul tundub see igati vahva, aga pikapeale saab ikka siiber küll kui iga jummala kord pead ühe jala peal mööda aeda ringi silkama ning oma kinga taga otsima. Miast olen siin feissaris juba palju pajatanud ja üldiselt on ka meie pere teised „kuldsed“ sama malbed ja heasüdamlikud. Kui nüüd tagasihoidlikult mainida, siis minu heatahtlikkuse  ja sõbralikkuse kõrval nad küll kahvatuvad,  aga ei hakka nüüd enda saba kergitama, sest olen juba selline ujedatest ujedam ja midagi pole parata. Järgmisel pühapäeval katame laua, sest Pärtel saab taas aasta vanemaks. Pagan kui kiirelt see aeg ikka lendab. Aga see on kindel, et tore saab olema kui jälle need kahe- ja neljajalgsed hullud kokku saavad! Ohh seda lusti ja jällenägemisrõõmu ning Nõmme Päästekomando pangu ennast juba aegsasti valmis. Naabrid helistavad teile kindlasti, sest pelgavad et suur sõda on lahti!