04 oktoober 2017

"Miks ma loomi kaitsen?"


"Miks sa loomi kaitsed?" 

Seda on minult ikka päritud, aga sedapuhku ei hakka ma enam keerutama vaid paljastan kogu tõe. Ma ei tea mille pärast teised mehed seda teevad, aga mina manan küll sellise näo ette, et hoolin loomadest-lindudest tegelikult ainult naiste pärast! Kuidas ma ülekaaluline pensionieelik muidu ikka "taevaväravate" juurde pääseksin? Eks ole?

Eile astusin ma aga uuele "levelile" ning õrnadele loomakaitse piigadele lisaks asusin murdma juba ka lasteaia ja koolide naisõpetajaid. Andku meesõpetajad andeks, aga küll ma kunagi ka teieni jõuan. Vist jõuan.

Enne muidugist pidin mõtlema kurva filmi peale ja meenutus romantilisele draamale "Terminaator 2", tõi pisarad laksust palgele. Nagu piltidelt näha, siis välkrünnak töötas ja akadeemilised naiskad jagasid omi isiklikke moblanumbreid üsna lahkelt :)