23 november 2016

„Käisin koos mehega, kellega polnud mul midagi……“


Sattusin tahtmatult pealt kuulma keskealiste naiste vestlust. Annan selle ka teile edasi, aga mõistagi keeran natuke vinti üle.

„Käisin puhkusel koos ühe mehega, kellega mul polnud midagi!“

„Kus kohas sa selle mehega, kellega sul polnud midagi, tuttavaks said?“

„Selle mehega, kellega polnud mul midagi, sain tuttavaks ühe Muugal elava sõbra pool, kellega mul pole samuti midagi.“

„Palju puhkusereis maksis, kus sa käisid koos mehega, kellega sul midagi polnud?“

„Võtsin selle raha firma arvelt, mis mul on ühine koos mehega, kellega mul enam pole midagi, aga mees, kellega mul midagi pole, lubas selle tagasi maksta, kuid ei maksnud!“

"Aga mida te tegite siis seal puhkusel, kui teie vahel midagi polnud?"

"Enamasti vaatasin koos mehega, kellega mul midagi polnud, televiisorist filme."

"Aga sa said ju selle mehe naisega, kellega midagi polnud, ka kokku?"

"Jah, ta võttis ühendust ja päris miks ma ta mehega puhkusel käisin, kuigi midagi meie vahel polnud! Imelik tädi!"

"On ikka armukade bitch!"

"On jah. Midagi pole ju olnud ta mehega!"

Tere talv ja mida juttu? Kes seda uskuma peaks? Aga äkki sellepärast neil polnudki midagi, et ainult telekat passisid?

Tundus üsna kurb, kui "meeleheitel koduperenaine" peab ise reisi kinni maksma, kui käib puhkamas mehega, kellega tal midagi pole olnud.

Kavatsesin seda öelda ka daamidele, kellega mul pole kunagi midagi olnud ega saa ka kunagi midagi olema, kuid pidasin targemaks siiski suu kinni hoida