19 mai 2023

Kus on minu koht?

Tallinn. Igiomane, samas võõras. Olen käinud läbi 1000 linna ja miljon riiki, aga võõrad täiega.

Kus on minu koht? Iidne küsimus. Ei ma tea? Äkki on naises küsimus?

Täna nägin. Oma maja ees. Vaatas mind. Ja mina teda. Konkreetne tõmme. Nii kolm korda veel me pilgud kohtusid.

Valus oli vaadata- liiga hea, et tõsi olla. Ta oli nii ilus. Vähemalt minu jaoks. Venelanna. Kuulsin ta juttu.

Homme astun ligi, sest ta oligi vastus mu palvetele. Annaks jummel, et tuleks taas. Ei ta tule. Mees sinna otsa. 
Pole lõhkuja tüüp. Ei uskunud, et säärast olevust näen. Hinge põhjani tänulik.

Nagu isegi aru saate, siis tiirlen nagu propeller ja otsin oma kohta. Loomad? Aus vastus - praegu tagaplaanil, kuigi alati nende nende poolel, aga momendil mnjah ....

Ja nüüd palvetagem (nali), et see tädi taas mu ellu satuks. Aamen!