25 mai 2022

"Kui naine on õnnelik, olen ka mina õnnelik"

Kui naine on õnnelik, olen mina õnnelik. Kui ämm on õnnelik, olen mina väga-väga õnnelik.
Naine ja ämm on õnnelikud. Mina seega hõljun täitsa pilvedes.

Peaks küll nii naiskale kui ämmale tiitli "eks" ette lisama, aga hoian energiat - minu eas on iga samm ja klahvivajutus määrava tähtsusega.

Tegelikult polegi vahet - kõrvaltvaatajate jaoks saame nagunii liiga hästi läbi ja jutud on siva tekkima kui kuskil koos virvendame.

Piin sai otsa ja naiska ostis lõpuks kiisupoja ära. Luges lausa päevi ja tunde kui mitte öelda, et sekundeid.

Täna tuli Kreekast ja kohe läksime "lapsele" järele. Kirjutan teinekord pikemalt, sest siin metsas moblas toksimine on veits raskendatud.

Tere tulemast perre väike ilves. Kui naine on õnnelik, olen ka mina õnnelik. Olen jah, vähemalt täna küll!

Nii-nii äge tegelane! See loom saab hoitud ja armastatud. Ehk isegi liiga hoitud ja armastatud.